17 Haziran 2020 Çarşamba

Soru Cevap Instagram Story Anketleri

Soru Cevap Instagram Story Anketleri. Gelin hep beraber gelen sorulara, verilen cevaplara ve tepkilere birlikte bakalım! Instagram spam ne demek, nasıl atılır?

Instagram Hikaye De Bana Soru Sor Ozelligi Nasil Kullanilir Detayli Anlatim Youtube
Instagram Hikaye De Bana Soru Sor Ozelligi Nasil Kullanilir Detayli Anlatim Youtube from i.ytimg.com
Dila kent 2.983.110 views8 months ago. Özetle aklınıza gelen her türlü soruyu anket üzerinde sorabilir ve fikir alabilirsiniz. 30'u yarıma bölüp 10 eklediniz, kaç etti?

Sizin instagram anket sorusu önerileriniz neler olurdu?

Ilk soru görüş veya şikayetleriniz için ; Önceki i̇çeriki̇nstagram hikaye (story) i̇ndirme. İnstagram 'da anket yapıp soruları cevapladım. Gelin hep beraber gelen sorulara, verilen cevaplara ve tepkilere birlikte bakalım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel