29 Kasım 2020 Pazar

B Sinifi Ilkyardim Sorulari Ve Cevaplari

B Sinifi Ilkyardim Sorulari Ve Cevaplari. 14.i̇lkyardım yapan kişi, yaralının omuzuna hafifçe dokunarak iyi misiniz? diye sorar.bu davranış ile yaralının hangi durumu kontrol edilir? 5 soru 5 cevap ile tapu.

Mesleki Gelisim Dersi 2 Donem 1 Yazili Calisma Sorulari Pdf Ucretsiz Indirin
Mesleki Gelisim Dersi 2 Donem 1 Yazili Calisma Sorulari Pdf Ucretsiz Indirin from docplayer.biz.tr
İlk yardım sınav soruları, ilkyardım sınavı soruları ile bilginizi pekiştirin. Sınavı çözmek i̇çin buraya tıklayınız. Kan şekeri düşmesinde ilkyardım nasıl olmalıdır?

B sınıfı ehliyet sınavından geçmem için kaç doğru yapmam gerekir?

20 sorudan oluşan sınav süresince herhangi bir vakit kısıtlamanız bulunmamaktadır. .30.06.2012,b sınıfı i̇lkyardım soruları ve cevapları 30.06.2012 ,30 haziran 2012 ehliyet sınavı soruları 30.06.2012,ehliyet soruları 30.06.2012,ehliyet sınavı soruları cevapları cevap anahtarı. İlkyardım eğitimi sınav soruları ve cevapları adlı sınavı başarıyla tamamladınız. Sınıf sosyal bilgiler dersi 1.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel