25 Kasım 2020 Çarşamba

Instagram Da Soru Cevap Soruları

Instagram Da Soru Cevap Soruları. Doktorunuz size 3 hap verir ve bunları yarımşar saat arayla almanızı tavsiye ederse, ilaçların tamamını bitirmeniz ne kadar sürer? Ancak paylaştığınız cevapta soru soran kişinin ismi görünmüyor.

Anket Couple Quiz Couples Quiz Instagram Story Questions Cute Relationships
Anket Couple Quiz Couples Quiz Instagram Story Questions Cute Relationships from i.pinimg.com
Instagram bana soru sor soruları. Birçok insan şu sıralar, instagram da bana soru sor nasıl yapılır? ve instagram bana soru sor? sorularına abi androidde sprulan sorulara cevap verirken arka plana foto koyamıyoruz sebebi nedir? Gibi aklınıza takılan soruları aşağıda ki cevaplarda bulabileceksiniz.

Nick cave konseriyle ilgili soruları isterken garanti bankası ugi̇ ile ilgili soruları istedi ve bu sorulara cevap verdi.

Instagram hikayede soru sor da verilen cevapları görme. İnstagram hikayeleri üzerinden dost ve arkadaşlardan gelen sorulara cevap veren kullanıcılar, bu i̇şte, binlerce kişinin merakla araştırdığı i̇nstagram soru sorma özelliği hakkında detaylı bilgiler. Bu özellikle beraber artık kullanıcılar takipçilerinden soru talep edebiliyor. Bu videomda kafanızdaki tüm soruları cevaplayıp, kafalarınızda yeni sorular oluşmasını sağladım.beni sosyal medyadan takip edebilirsin, yine de sen bilirsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel