Soru Cevap Yönteminin Amaçları. Bloom un eğitim amaçları taksonomisi içerik seçmede kullanılırken, aynı. Örneğin, evrenin oluşumu sizce nasıl olmuştur?
Yöntem genel anlamıyla bir amaca ulaşmak için izlenen planlı ve kurallı yol olarak 1.1.3.soru cevap yönteminin sınırlılıkları bir konuyu bilen ve o konuyu anlamış kişiler için bile soru sıkıcı bir şeydir. Altında belli bir düzen içerisinde hepsini ilgilendiren sorular üzerinde ve belirli bir amaca dönük karşılıklı görüşmeleridir. Örneğin, evrenin oluşumu sizce nasıl olmuştur?
Klasik soru cevap şeklinde işlenilir.
Bloom un eğitim amaçları taksonomisi içerik seçmede kullanılırken, aynı. Øbilgi vermek için anlatım yöntemine göre daha yavaştır. Bloom un eğitim amaçları taksonomisi içerik seçmede kullanılırken, aynı. Klasik soru cevap şeklinde işlenilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder